Leírás és Paraméterek
A modern technológiának hála mostanra maximálisan megoldottá vált a motorozás közbeni defekt problémája az off-road szegmensben. Számos gyártó rukkolt elő levegő nélkül használható gumibelsőkkel aminek hála a defekt esélye 100%-ban elkerülhetővé vált. Ezen technológiák közé tartozik a méltán népszerű Mousse is, ami egy több keménységben is elérhető habszivacs szerű anyag. Ez kitölti a gumiabroncson belüli teret és mivel levegő nélküli rendszer, ezért a defekt nem jöhet számításba.
A Motorozás élményét, minőségét és kockázatát egy esetleges menet közbeni defekt nagyban befolyásolja. Ez mindenki számára rémisztő és bosszantó élmény, ezért is lehet jó hír az offroad motorosok számára, hogy ezen problémát a Mousse használatával teljes egészében kiküszöbölhetik.
Az offroad motorokhoz alkatrészeket, szárszámokat és egy fontos kiegészítőket gyártó osztrák cég, az X-GRIP is saját fejlesztésű Mousse fejlesztésbe kezdett. Ezen hosszas fejlesztések és tesztelések során olyan termékeket sikerült megalkotniuk, mellyel versenyre kelhetnek olyan nagy gyártókkal is mint a Dunlop vagy a Michelin. Az X-GRIP mousse-ok ellenállnak a külső behatásoknak, valamint kivételesen ellenállóak az időjárás és extrém használat okozta deformitással szemben is.
Használat:
A Mousse-nak mindig a külső gumi méretével megegyezőnek kell lennie. Vakszeleppel használható, anélkül ugyanis a külső elfordulhatna a felnin. Teljes rugalmasságát az első használat során néhány perc alatt eléri. A Mousse-al szerelt motorokat használat után javasolt emelőn tárolni, hogy a mousse visszanyerhesse az eredeti alakját ezzel is garantálva a maximális élettartamot.
Felszerelés:
A Mousse problémamentes felszerelését és a használat közbeni túlmelegedését a hozzá fejelsztett Mousse Pasztával egyszerűen orvosolhatod. Az élettartam meghosszabbításában pedig nagyon sokat segít ha néhány alkalommal kiszereljük és pasztával ismét átkenjünk a belsőt. Ezen felül a vakszelep használata mindenképpen szükséges a mousse-hoz.